Thursday 1 December 2011

Rahsia L-Gluthione anti penuaan masa kini, kembali awet muda, gebu dan berseri

L-GLUTHIONE adalah asid amino yang ditemui dalam setiap sel daripada organik algae hidup. Ia dianggap sebagai antioksidan utama dan diketahui manusia kerana melindungi tubuh daripada penuaan dan keadaan lain.

Tetapi seperti yang diketahui tahap glutathione kita habis kerana paparan pencemaran udara, tekanan, ubat-ubatan, merokok, atau bahan kimia makanan yang merosakkan sistem khidmat kita.

Seperti disebutkan di atas, L-gluthione boleh membantu sebagai anti penuaan masa kini.




L-Gluthione bekerja dari dalam untuk memperbaiki dan memelihara sel sel kulit dan menampilkan kulit bercahaya berseri-seri di samping membuat pori-pori lebih halus, meningkatkan kulit hyperpigmentasi, menjadikan kulit halus, putih dan gebu, mengawal jerawat, mencegah jeragat dan menentang proses penuaan.

L-Gluthione bertindak jauh ke dalam tahap sel pembuluh darah kita, otak, jantung, sel-sel kekebalan tubuh, ginjal, kanta mata, hati, paru-paru, dan kulit terhadap kerosakan oksidan.

Manfaat suplemen L-Gluthione sangat besar. Sila semak laman (google) untuk keterangannya.

L-Gluthione menjaga tahap penuaan yang baik, mempromosikan hidup lebih lama dan jawapan anti-penuaan untuk kedutan awal.

Ini meningkatkan sistem kekebalan tubuh dan yang terbabit dalam sintesis dan pembaikan DNA.

Oleh kerana itu, L-Glutathione mengandungi kajian untuk membuktikan pengurangan pigmentasi kulit gelap (bekas jerawat gelap, bintik-bintik, ketiak gelap serta bintik-bintik penuaan) kerana ia terbukti untuk membalikkan metabolisme melanin pigmentasi gelap (eumelanin) ke pigmentasi cahaya (phaeomelanin).

Kesimpulan: Adakah L-Gluthione hanya untuk orang yang ingin mencerahkan kulit mereka?

Jawapan: Tidak! Jika anda ingin mempromosikan kecantikan kulit dan kesihatan yang lebih baik dan kesejahteraan, membantu memerangi penyakit utama khususnya kanser, menjaga kulit jerawat mengembalikan kulit lebih muda, putih berseri dan gebu lagi... L-Glutathione adalah jawapannya.

Fakta

L-Gluthione adalah suplemen makanan dan bukan ubat dan telah didaftarkan dengan kementerian kesihatan Malaysia sebagai makanan tambahan.

Sebenarnya, kita mula kehilangan kolagen sejak zaman remaja lagi namun tidak begitu ketara kelihatannya kerana pada usia itu kandungan kolagen dalam badan kita masih lagi tinggi. Kolagen sebenarnya adalah molekul penting untuk membantu kulit agar kelihatan muda dan sihat.

Tambahan lagi, ia juga penting bagi menghubungkan tisu-tisu yang menyokong struktur muka dan seluruh tubuh kita. Kolagen menjadikan kulit kita bertambah halus, anjal, gebu, licin dan cantik berseri. Kolagen Renew 20 plus mempunyai kandungan kolagen yang tinggi diperbuat daripada bahan-bahan terpilih dan halal yang juga kaya dengan sifat kolagennya seperti sirip ikan, L-Gluthione dan juga ekstrak soya adalah antara bahan terpenting dalam membantu mengekalkan kolagen dalam badan kita.

Ia dapat membantu menjadikan kulit kita lebih muda, halus, lembap, gebu, dan cerah serta mengurangkan jeragat dari dalam. secara amnya, kolagen Renew 20 plus ini mampu melambatkan proses penuaan dan melambatkan proses yang paling ditakuti wanita iaitu MONOPOUSE. Dengan ini, anda akan kelihatan awet muda. kini anda boleh mencubanya dengan mengambil Collagen 5000MG Renew 20 Plus sebagai kolagen tambahan sekali gus membantu meningkatkan kandungan kolagen dalam badan anda.

Pada kebiasaannya, pelanggan yang telah mengambil tiga kotak Collagen Renew 20 Plus menunjukkan perubahan pada kulit mereka. Kulit akan lembap, halus, dan anjal jika produk ini diambil secara berterusan.

Selain itu, ia dapat membantu menghilangkan kedutan, mencerahkan kulit, membantu mengurangkan jeragat dan seterusnya menghilangkan jerawat. Pendek kata, setelah anda mengambil Collagen Renew 20 Plus ini anda akan kelihatan muda serta cantik berseri dan sudah pastinya anda akan gembira dan bangga terhadap penampilan diri anda. Jadi, kepada pelanggan khususnya wanita rebutlah peluang ini untuk mencuba produk terbaru keluaran Total Impression iaitu Collagen 5000MG Renenw 20 Plus yang mengagumkan ini. Tanpa perlu membuat pembedahan atau suntikan, anda boleh kelihatan muda jelita.

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi Sulaiman di talian 016-7228434, Rafeah 019-7309141 atau Total Impression 07-8839141. Anda juga boleh melayari laman web www.totalimpression.com.